زبان :
کانال تلگرام همایش
برگزار کنندگان
«فهرست چکیده‌های پذیرفته شده»
پوستر
سخنرانان خارجی همایش




MS Michaela Martin

عضو موسسه بین المللی برنامه ریزی آموزشی- پاریس

MS Michaela Martin is a Program Specialist who specialized over the past twenty years in selected areas of higher education policy making, planning and management, both at the systems and the institutional levels.

دریافت موضوع سخنرانی:

Abstract - Michaela Martin

.................................................................................................................

Sir John Daniel


رئیس هیئت مدیره و رئیس شورا دانشگاهunited world college و رئیس سابق Open University London


Sir John Daniel served for 17 years as a university president in Canada (Laurentian University) and the UK (Open University) before joining UNESCO as Assistant Director-General for Education in 2001 and moving back to Canada as President of the Commonwealth of Learning from 2004 to 2014 . He has been involved in the development of open and distance learning for 40 years.

:دریافت موضوع سخنرانی

Abstract -Sir John Daniel


.........................................................................................................

ِMS Stamenka Uvalić-Trumbić


رئیس سابق بخش آموزش عالی یونسکو

Former Chief of the Higher Education Section of the United Nations Organization for Education, Science and Culture (UNESCO), Ms. Uvalić-Trumbić is an international leader in education reform, innovation, quality assurance and accreditation with more than 20 years of higher education experience.

........................................................................................................................

PROFESSOR JAMAL ABEDI

پروفسور روان‌شناسی و روان‌سنجی دانشگاه کالیفرنیا

Specializing in educational and psychological assessments, Jamal Abedi’s research focuses on testing for English language learners and issues concerning the technical characteristics and interpretations of these assessments.


دکتر حبیب الله قاسم زاده، گروه رواپزشکی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران


دریافت موضوع سخنرانی پروفسور جمال عابدی و دکتر حبیب الله قاسم زاده:

.........................................................................................................



Prof. Dr. Jianxin Zhang 

رئیس شبکه کیفیت آموزش عالی در آسیا و اقیانوسیه APQN


Prof. Dr. Jianxin Zhang is President of the Asia-Pacific Quality Network (APQN), the largest non-profit, non-government organization in quality assurance of higher education in the Asia-Pacific Region. She serves as Chief Expert of Yunnan Higher Education Evaluation Center (YHEEC) and Lifetime Professor in YunnanUniversity in China. She specializes in QA field and published 6 monographs, 22 edited books as well as over 200 papers.

Abstract

 

.........................................................................................................

  

Dr. Mallory Schaub 

مدیربخش توسعه حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه ژنوسوئیس  

 

Mallory Schaub est responsable du Pôle de Soutien à l’Enseignement et l’Apprentissage depuis 2012 et conseillère pédagogique depuis 2007. Son rôle est de fournir du soutien aux facultés, aux enseignants, aux directions de programme pour assurer la qualité de l’enseignement universitaire et aux étudiants pour renforcer leurs stratégies d’apprentissage et leurs compétences transversales


Abstract



اخبار
برگزاری نخستین جلسه کمیته سیاست گذاری دوازدهمین همایش ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی
نخستین جلسه کمیته سیاست گذاری دوازدهمین همایش ارزیابی کیفیت در روز ادامه...
1396/11/11
بارگذاری اصل مقالاتی که چکیده آنها پذیرفته شده‌اند
از پژوهشگران محترمی که چکیده مقاله آنها پذیرفته شده است خواهشمند است به منظور بارگذاری اصل مقاله طبق فرآیند مشروحه ذیل اقدام نمایند: ادامه...
1396/10/23
قابل توجه پژوهشگرانی که تاکنون موفق به ارسال مقاله نشده‌اند:
با توجه به عدم تمدید مهلت مجدد برای ارسال مقاله، ادامه...
1396/09/21
تعریف همایش

دوازدهمین همایش ارزیابی کیفیت در  نظام‌های دانشگاهی

با توجه به این که نظام‌های آموزشی از جمله مهم‌ترین نظام‌های موجود در جوامع هستند که وظیفه مهم تامین منابع انسانی برای جوامع و کشورها را برعهده دارند، ارزیابی نحوه عملکرد آنها از اهمیت فراوانی برخوردار است. مهم‌ترین و روشن‌ترین وظیفه ارزیابی نظام‌های دانشگاهی ، ارزشیابی کیفیت آموزش عالی آن می‌باشد. اخذ بازخوردهای دوره‌ای کمی و کیفی دقیق از خروجی‌های ارزشیابی در کنار شناسایی علل موثر بر سطح و کیفیت خروجی‌ها، علاوه بر فراهم نمودن امکان انجام قضاوتی دقیق‌تر درباره میزان ثمر بخشی تغییرات و اصلاحات انجام شده سبب می‌شود، الگو، روش‌ها و فرایند استاندارد مناسب ارزشیابی کیفیت آموزش عالی دست پیدا کنیم.

ایجاد یکپارچگی بین نظام آموزش عالی و نظام ارزیابی کیفیت آن، بر اساس شاخص‌هایی نظیر کیفیت خروجی و اهدافی که برای آن طراحی شده است با استفاده از روش‌شناسی ترکیبی قابل بررسی است. دو بخش از مهم‌ترین شاخص‌ها برای تضمین کیفیت آموزش عالی میزان توانایی و سطح کیفی فارغ‌التحصیلان و همچنین مدرسین و اعضای هیات علمی دانشگاه تحت عنوان ارزیابی درونی دانست. در همین راستا تضمین کیفیت می‌تواند از طریق طرح سنجش دستاوردهای دانشجویان با روش نمونه‌گیری از رشته‌های مختلف دانشگاه توسط مرکز ارزیابی و پایش عملکرد صورت گیرد. و بر اساس نتایج حاصل شده میتوان نسبت به سرمایه گذاری و یا ارتقا رشته‌ها اقدام کرد. استفاده از چنین راهکارهایی علاوه بر تضمین کیفیت در جهت افزایش انگیزه دانشجویان نیز می‌باشد. ارزیابی کیفیت آموزش عالی و خروجی به نوعی با هم در ارتباط هستند که کمک می‌کند قضاوتی درباره نحوه عملکرد سازمان‌ها، فاصله آنها با سایر سازمان‌ها و نظام‌های اجتماعی مشابه همچنین فاصله آنها با نقاط مطلوب و میزان بهینه بودن آنها داشته باشیم. یکی از روش‌های مهم برای تضمین کیفیت آسیب‌شناسی است که در ارزشیابی عملکرد سبب می‌شود پیش از تبدیل شدن از نقاط ضعف به بحران‌های بزرگ و غیر قابل کنترل نسبت به شناسایی و رفع آنها اقدام گردد.

 دکتر ملانظری  دکتر رضایی شریف آبادی	  دکتر مداحی	  دکتر بازرگان	  دکتر حناچی
تقویم همایش

تقویم همایش:

· مهلت ارسال چکیده مقالات:

1396/9/25

· اعلام نتایج پذیرش چکیده:

1396/10/16

· مهلت ارسال اصل مقالات:

1396/12/2

· اعلام نتایج پذیرش مقالات:

1396/12/5

محل برگزاری همایش
محل برگزاری همایش: دانشگاه الزهرا (س) - مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه
آمار بازدید
بازدید کننده امروز:11
بازدید کننده دیروز:57
بازدید کننده هفت روز گذشته:233
بازدید کننده ماه جاری:95
بازدید کننده کل:5449